
Szanowni Goście! Zależy nam, abyście czuli się bezpiecznie w Hostelu Tatamka dlatego podjęliśmy szereg działań, które mają na celu zminimalizowanie zagrożenia zarażenia się koronawirusem SARS COVID-19 na terenie naszego obiektu. Sprawdź, jakie procedury wprowadziliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości i pracowników.
1. Każdy pracownik obiektu przed przyjściem do pracy jest zobowiązany do samooceny swojego stanu zdrowia zgodnie z wytycznymi przygotowanymi przez Ministerstwo Zdrowia.
2. Kadra zarządzająca jest ponadto zobligowana do bieżącej weryfikacji i oceny stanu zdrowia podległych pracowników, udzielenia im odpowiedniej pomocy w razie pogorszenia się ich samopoczucia, a także oddelegowania ich z miejsca pracy w takiej sytuacji.
3. Pracownicy naszego hostelu zostali wyposażeni w sprzęt ochronny: maseczki, przyłbice oraz rękawiczki jednorazowe, które są przez nich noszone w trakcie pracy, podczas kontaktu z gośćmi.
4. Recepcja została dodatkowo oddzielona od gości płytą pleksi, a na podłodze znajduje się separator wyznaczający bezpieczną odległość pomiędzy recepcjonistą a obsługiwaną osobą.
5. Blat recepcji jest dezynfekowany każdorazowo po pojawieniu się na recepcji gościa czy kontrahenta.
6. Wszelki sprzęt wydawany (wypożyczany) z recepcji (np. żelazko) jest dezynfekowany zarówno przed wydaniem go gościom, jak i po jego zwrocie.
7. Przy wejściu głównym, na recepcji, przy częściach wspólnych oraz na każdym piętrze zostały zamontowane dystrybutory z płynem do dezynfekcji dłoni.
8. Na recepcji jednocześnie może znajdować się maksymalnie 2 gości.
9. Dbamy o to, aby zawsze zachowywać bezpieczną odległość pomiędzy pracownikami, a także między personelem a naszymi gośćmi.
10. W ciągu dnia okolice recepcji są dezynfekowane na bieżąco przez recepcjonistów za pomocą specjalistycznych środków do dezynfekcji powierzchni, które posiadają odpowiednie atesty. Ponadto recepcja jest wietrzona co najmniej raz na godzinę.
11. Każdy pokój po wymeldowaniu się gości jest sprzątany zgodnie z obowiązującymi nas najwyższymi standardami czystości i higieny. Dodatkowo pokoje są każdorazowo wietrzone przez co najmniej 2 godziny, a wszystkie powierzchnie - w tym włączniki światła, biurka, klamki - dokładnie dezynfekowane.
12. W ogólnodostępnych częściach obiektu, np. na recepcji czy korytarzach, obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa maseczkami bądź przyłbicami. Regulacja ta dotyczy zarówno pracowników, jak i gości Hostelu Tatamka.
13. W hostelu mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane.
14. Na recepcji dostępne są do sprzedaży maseczki ochronne dla gości.
15. Nasz system rezerwacyjny pozwala na znaczne skrócenie czasu meldunku przy recepcyjnej ladzie, a ponieważ staramy się ograniczyć ten czas do minimum - zachęcamy do skorzystania z opcji check-in online, oraz kierowania wszelkich pytań przed przyjazdem i w trakcie pobytu drogą telefoniczną oraz mailową.
16. Na recepcji są dostępne numery telefonów do różnych oddziałów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu) oraz adresy najbliższych aptek i szpitali.
17. Współpracujemy z certyfikowaną pralnią. Cały proces prania odbywa się w temperaturze równej 60 stopniom Celsjusza bądź wyższej.
18. Nasz personel, zarówno recepcyjny, jak i sprzątający, został odpowiednio przeszkolony i przygotowany do pracy w nowych warunkach zgodnie z wymogami Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
19. Do dezynfekcji materacy w pokojach używamy parownicy (temperatura pary na wylocie dyszy wynosi ok. 90*C), a z pokoi zostały usunięte narzuty i koce.