Hostel Tatamka
pl
Hostel Tatamka
Joanna Ślusarczyk
2020-01-08
"Dobre miejsce na niedrogi nocleg. Trochę głośno wieczorami przez hałas z ulicy no ale to centrum"
Joanna Klimont
2020-01-07
"milo i schludnie niedrogo i blisko centrum"
Tomasz Jurkow
2020-01-04
"Jeden nocleg po meczu na ,,Narodowym", mogę polecić. Plus śniadanko."
Tess B
2020-01-03
"Bardzo dobre umiejscowienie hostelu, kompetentna obsluga.Estetyczne i przestrzenne pokoje, piękny ogród i plac zabaw."
Andrzej Fęglerski
2019-12-23
"Dobra lokalizacja i śniadania."
Pawel Lukaszek
2019-11-19
"Niedrogi hotel w centrum miasta. Niedaleko do starówki. W okolicy przystanki, sklepy i bary. Obsługa w porządku. Grzecznie i miło witają gości. Wystrój skromny, ale bardzo czysto. Nie ma windy i telewizora, ale ogólnie w porządku."
Sylwia Bieniek
2019-10-31
"Pokoje bardzo czyste i zadbane. Jedzenie też bardzo dobre. Miejsce godne polecenia"
Partyk Kołodziej
2019-10-21
"Całkiem ok :) Bylo wszystko co potrzebne. Wszędzie blisko... Polecam :)"
miol 123
2019-10-13
"Świetny hostel. Obsługa bardzo dobra polecam"
Wikaa 07
2019-10-10
"Było dobre jedzenie i ładne pokoje"
justyna antolak
2019-09-16
"Czysto, śniadania w porządku, bardzo dobra lokalizacja. Problemem są nieszczelne okna, więc w pokoju słychać hałas z ulic. Ogólnie polecam noclegi w tym hostelu."
Adam Bysiek
2019-08-24
"Elegancki ogródek, miły pan w recepcji, fajny pokój. Czysto i schludnie plus śniadanie. Spoko ceny. Wszystko w centrum."
ka pa
2019-08-12
"Jestem zadowolona z wyboru tego hostelu. Byłam na 4 dni z rodziną. Nie mamy żadnych zastrzeżeń. Lokalizacja super, do obiektów które zwiedzaliśmy chodziliśmy pieszo. Śniadanie ok. Obsługa również na poziomie. Za tą cenę jak najbardziej polecam."
Julia Krakowiak
2019-08-05
"Jestem bardzo zadowolona z pobytu. Świetna lokalizacja, pokój na 3 piętrze z prywatna łazienką. Był czysty i przytulny. Hałas i odgłosy z ulicy mogą być minusem dla niektórych, mi osobiście nie przeszkadzały."
Jakub Roszak
2019-07-28
"Wszystko jest ok obsluga mila czysto atmosfera rodzinna"
Anita Lewandowska
2019-06-09
"Fajne miejsce, blisko centrum. Bardzo czysto, ładne pokoje. Nawet wspólne łazienki są ok:) Miła obsługa. Przy okazji weekendowych wyjazdów zawsze tu nocuję, także z dziećmi."
Robert Rawecki
2019-05-08
"Jak na hostel, to wszystko super. Świetna lokalizacja blisko rozsądnych supermarketów."
POLITYKA PRYWATNOŚCI

Witryna tatamkahostel.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.

Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, Facebook Pixel oraz Hotjar, które rejestrują zachowanie użytkownika na stronie.

Stosujemy pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie w celu optymalizacji działań.

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie www.allaboutcookies.org/manage-cookies

Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Kto jest administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels?

Administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels jest SH&H spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Kunickiego 5/201, 30-134 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000639868, NIP: 6792659490, REGON: 357423617 (dalej `My`).

W jaki sposób można się z nami skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych?

We wszelkich sprawach odnoszących się do przetwarzania danych osobowych można się z nami skontaktować:

  • listownie: ul. Wielopole 16/8, 31-072 Kraków
  • mailowo: biuro@shh.travel
  • telefonicznie: +48 12 422 32 58

Celem, dla którego przetwarzamy dane osobowe, jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy – czynności zmierzające do rezerwacji noclegu - oraz zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • dochodzenie przez nas ewentualnych roszczeń w związku z poniesioną przez nas szkodą wyrządzoną przez Gościa, lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do nas,
    • udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
    • zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości,
    • udzielenie odpowiedzi na złożone przez Gościa zapytanie,
    • promowanie własnej marki poprzez prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych,
    • świadczenie usług marketingowych polegających na kierowaniu do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach drogą telefoniczną lub elektroniczną – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • wypełnienie ankiety satysfakcji Gościa z pobytu w danym hostelu lub hotelu – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie w obiektach sieci Smart Hotels&Hostels monitoringu wizyjnego.

    Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?

    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez nas jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • realizacja obowiązku prawnego – w zakresie dokumentowania usługi ze względu na przepisy podatkowe;
    • nasz uzasadniony interes prawny – w zakresie ochrony przed roszczeniami, dochodzenia roszczeń, prowadzenia monitoringu wizyjnego, zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, promowania własnej marki w mediach społecznościowych,
    • zgoda Gościa – w zakresie czynności marketingowych, złożenia zapytania, badania satysfakcji Gościa z pobytu. Zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.

    Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?

    Przekazujemy dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:

    • Firmom świadczącym usługi IT oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
    • Firmom i innym podwykonawcom, z których usług firma korzysta w celu wykonania usługi noclegowej,
    • Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
    • Firmom świadczącym usługi płatności bezgotówkowych w celu przeprocesowania płatności,
    • Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
    • Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego wystąpienia sporów,
    • Innym podmiotom współpracującym z nami z branży turystycznej w celu realizacji zamówionych za pośrednictwem SH & H usług.

    Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe Gościa?

    Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług noclegowych będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych naszych lub Gości, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później, pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe, pozyskane w związku z prowadzeniem monitoringu wizyjnego będą przetwarzane przez okres miesiąca od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

    Jakie są prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Skorzystanie z praw jest możliwe poprzez kontakt listowny lub elektroniczny podany powyżej w niniejszej informacji.

    Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Tak, każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

    Czy sieć Smart Hotels&Hostels będzie przekazywała dane osobowe poza obszar EOG?

    Nie, nie będziemy przekazywać danych osobowych Gościa poza obszar EOG.

    Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?

    Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru dokumentu, adresu e-mail, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego, jest konieczne do zawarcia umowy o świadczenie usługi noclegowej. Brak podania danych osobowych uniemożliwi zawarcie takiej umowy. W pozostałym zakresie podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?

    Nie. Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonujemy profilowania.

ZAREZERWUJ